Vrijwilligers

De Grol beschikt over meer dan 400 vrijwilligers. Het merendeel hiervan is wekelijks actief als leider of trainer bij een team. Maar er is nog veel meer te doen binnen de Grol.

De Grol heeft een groot aantal besturen, commissies en groepen die de leden van de Grol in staat stelt om hun hobby om een aangename wijze uit te oefenen en er voor zorgt dat de Grol een gezonde vereniging blijft. Te denken valt aan: de Vrijwilligers(woensdag)groep, de Schoonmaakgroep BIBAH, de Clubbladcommissie, het Bestuur van de V.S.V.G. (Vrienden van de SV Grol), de SEAG (Stichting Exploitatie Accommodatie Grol), de Terreincommissie, het Bestuur van de Supportersclub, het Hoofdbestuur, het Jeugdbestuur, het Bestuur Senioren, de Clubscheidsrechters, de Assistent-scheidsrechters, de Commissie Opleiding en Vorming, de Omroepster, de Beheergroep van de website, de Paramedische Begeleidingsgroep, de Organisatie van het Internationale Marveldtoernooi, de Fotograaf, de Organisatie Super11, de Organisatie Kledingbeurs, de Sponsorcommissie, de commissie Communicatie Informatie en Automatisering en Verslaggever wedstrijden Grol 1.

Zoals je ziet, er is voor ieder wat wils. Heb je interesse om wat te doen voor de Grol of wil je meer informatie over de mogelijkheden om als vrijwilliger binnen de Grol actief te zijn, neem dan vrijblijvend contact op met de coordinater vrijwilligerswerk Rob Arink.

Contactpersoon: Rob Arink
Lichtenvoordseweg 83a
7141 DW Groenlo
Telefoon: 0544-461922
Mobiel: 06-22676489
E-mail: r.h.g.arink@kpnmail.nl

Elke vrijwilliger vragen we om een vrijwilligersovereenkomst in te vullen en daarbij de contactgegevens aan te leveren. Dit kan via het volgende digitale formulier: Webformulieren Grol

Wil je als vrijwilliger ook lid worden, wat we natuurlijk graag zien zodat we je nog beter van informatie kunnen voorzien en op de hoogte kunnen  houden van de ontwikkelingen binnen de club via het clubblad, presentatiegids en leden vergadering, dan vragen we je tevens om naast de vrijwilligersovereenkomst direkt het lidmaatschap formulier in te vullen. Dit kan ook via het digitale formulier: Webformulieren Grol.