Oliebollenactie levert 1500 euro op voor de jeugd

26-01-2017

Vijf 'blauwe oliebollen' prijswinnaars bekend. Teamprijs gaat naar s.v. Grol G1.

Het jaar 2017 is alweer een tijdje onderweg en dus tijd om de balans op te maken van de Oliebollenactie waarvoor veel leden zich hebben ingezet. Hiervoor hartelijk dank.

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd en mooi initiatief van een drietal jonge leden met een blauw-wit hart, te weten Jeroen Gerretsen, Teun Pasman en Pim Westervoorde. Als bestuur van s.v. Grol willen wij hen hiervoor hartelijk danken. Dank zij hun inzet, en enthousiaste en vakkundige medewerking van Bakkerij Wissink, werd het mooie bedrag van ongeveer € 1.500 bij elkaar gebracht dat zij ter beschikking stellen aan de jeugdafdeling van de s.v. Grol.

In overleg met het jeugdbestuur is besloten het geld te gebruiken voor de werving van gekwalificeerde trainers en het opleiden van jeugdscheidsrechters. Op deze manier zorgen deze drie enthousiaste mannen er samen met de oliebollenverkopers voor om de jeugdafdeling van de s.v. Grol verder te versterken.

Ook waren er met de oliebollenactie heuse prijzen te winnen. Zo vielen afnemers met een ‘blauwe oliebol’ in de prijzen. Wij feliciteren Miranda Garstenveld, Luca Klein Gunnewiek, Hans van Halm, René Schuurmans en Angela Westervoorde. Met deze winnaars wordt op korte termijn contact opgenomen.

Daarnaast was er met de actie een teamprijs te winnen. Het team met de meeste verkoop en dus de hoogste opbrengst heeft deze prijs gewonnen. Wij feliciteren s.v. Grol G1 met het winnen van de teamprijs! Jullie gaan met zijn allen op 10 maart naar De Graafschap – Jong Ajax.

Iedereen nogmaals hartelijk dank voor zijn of haar bijdrage aan deze mooie clubactie!