Carnavalsavond s.v. Grol en U.T.O.

18-02-2017

Woensdag 22 februari a.s. vindt weer de traditionele Grol-Carnavalsavond plaats, die ook dit jaar weer samen met kegelclub U.T.O. wordt georganiseerd.

Op deze avond brengen Prins Harrie 1 en Adjudant René samen met de Raad van Elf een bezoek aan het sportcafé. Ook Jonkheer Pelle en Jonkvrouw Pien en het bestuur van de Tönnekes zijn van de partij.

De s.v. Grol heeft ook dit jaar weer een speciale binding met de hoogheden. Adjudant René speelt in Grol 45+ 3 en Jonkheer Pelle Walterbos is het talent bij Grol 3. Prins Harrie Hoitink is met zijn bedrijf Iris Communicatie & Reclame sponsor van de s.v. Grol. Jonkvrouw Pien Walterbos is sterker met de handen en speelt bij collegavereniging H.V. Grol, maar ook zij speelt woensdag een thuiswedstrijd.

Speciale gasten die avond zijn de wagenbouwgroep KZN, Kameraden Zonder Naam, die in de loods van de s.v. Grol hun bouwlocatie hebben, en namens de s.v. Grol in de optocht mee gaan lopen.

Er is weer een prachtig programma in elkaar gezet met buuts, muzikale optredens en diverse ludieke toespraken. Het belooft dus weer een fantastisch gezellige avond te worden.

Alle leden van de s.v. Grol, de U.T.O. en de H.V. Grol worden hiervoor uitgenodigd. Aanvang is om 21 uur. Kledingadvies: carnaval!