Jan ter Bogt overleden

18-03-2017

Op 15 maart 2017 is in het ziekenhuis in Winterswijk onverwacht overleden ons zeer gewaardeerde lid JAN TER BOGT op de leeftijd van 81 jaar.

Hij was meer dan 60 jaar lid van de s.v. Grol en was daarmee ook drager van de Gouden Grol-speld.

Jan ter Bogt ontvangt in 2004 de Gouden Grol-speld voor 50 jaar lidmaatschap.

Jan ter Bogt woonde aan dezelfde weg als het sportpark van de s.v. Grol, maar was op meerdere wijzen met de vereniging verbonden. Hij was een echte supporter van het eerste elftal. En na zijn werk bij de Groenlose Meubel Industrie was hij jarenlang een betrouwbare en collegiale vrijwilliger. Standvastig en secuur voerde hij als vakman vele werkzaamheden op het sportpark uit.

De laatste paar jaar lukte het hem dit niet meer vanwege een afnemende mobiliteit. Hij miste de vrijwilligersgroep zeer.  Met hetzelfde gevoel moeten wij hem nu missen.

Moge hij rusten in vrede.

Wij wensen zijn vrouw Annie, de kinderen Ron en Ilona, schoonzoon Pieter en de kleinkinderen Jesse en Danique veel sterkte in de komende tijd.

Namens de leden, de vrijwilligersgroep en het hoofdbestuur van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter.