Nomineer NU uw favoriete voetbalvereniging, voetbaltalent, vrijwilliger, scheidsrechter en clubvoorzitter.

19-04-2017

Op donderdag 8 juni 2017 vindt voor de 2e keer de Achterhoekse Voetbalnacht plaats. Een avond vol voetbalentertainment voor alle voetballiefhebbers en de uitreiking van 5 Awards voor de besten van de besten uit de Achterhoek.

De Achterhoekse Voetbalnacht zal ook dit jaar plaatsvinden in de Businessclub van Stadion De Vijverberg en de toegang is gratis.

Een avondvullend programma met Achterhoekse gezelligheid, interessante verhalen van prominenten uit de voetbalwereld, interviews met de trainers van clubs die in de finale staan om de Seesing Personeel Achterhoek Cup en de verkiezing van de beste vrijwilliger, vereniging, scheidsrechter, voorzitter en talent van het jaar. Maar bovenal een platform waar iedereen elkaar kan ontmoeten.

Prominente gasten

We zijn verheugd te kunnen melden dat voetbalster Siri Worm en scheidsrechter Eric Braamhaar aanwezig zullen zijn en worden door de presentatoren Inge de Jager en Michiel Fukking het hemd van het lijf gevraagd. Kom met zoveel mogelijk mensen naar deze unieke voetbalnacht!

Voor meer informatie ga naar: www.achterhoeksevoetbalnacht.nl

Nominatieronde en Stemronde

Dit jaar zal de Award-uitreiking het hoogtepunt van de avond zijn met vijf Awards. Nieuw is de categorie “Het Talent van de Achterhoek”. Inmiddels is de nominatieronde gestart. Iedereen kan, dan wel anoniem, zijn of haar nominatie op de website van de Achterhoekse Voetbalnacht uitbrengen. Men kan kiezen in de categorie Vrijwilliger, Talent, Scheidsrechter, Voorzitter en Vereniging. Iemand mag in iedere categorie één keer nomineren. Op 23 april 2017 om 24.00 uur sluit de nominatieronde. Dan gaat de jury zich buigen over de ingezonden nominaties en zal op 1 mei 2017 de personen en verenigingen in de 5 categorieën bekend maken. Tot en met donderdag 8 juni, de avond van de Achterhoekse Voetbalnacht, kan men via de website een stem uitbrengen in alle vijf categorieën.

De jury bestaat uit:

Anne Garretsen (assistent trainer De Graafschap O12, projectleider women’s EURO 2017, oud-keepster FC Twente, oud-keepster Jong Oranje)

Dennis te Braak (hoofd jeugdopleiding De Graafschap Pincvision Voetbalacademie, assistent trainer selectie De Graafschap)

Fred Baars (oud-bestuurslid VV Sint Joris, in 2016 AVN vrijwilliger van het jaar)

Theo Huijskes (oud-voorzitter SV Grol)

Jeroen Sanders (oud-scheidsrechter betaald voetbal, scheidsrechter amateurvoetbal, hoofd arbitrage Marveld Toernooi, docent scheidsrechterszaken KNVB)

De Achterhoekse Voetbalnacht wordt georganiseerd door; De Achterhoek Cup, KNVB, De Gelderlander, De Graafschap, Seesing Personeel en Brandpepper.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Pascal Kamperman (verenigingsadviseur KNVB)

E-mail: pascal.kamperman@knvb.nl

John van der Kamp (Achterhoek Cup)

E-mail:  john@achterhoek-cup.nl