2e ronde Albert Heijn JO9-competitie

13-05-2017

08-05-2017
De Albert Heijn JO9 competitie levert ook dit jaar weer veel doelpunten!!
Zoals elk jaar zijn ook dit jaar weer fantastische doelpunten te zien van de zeer goed in vorm zijnde teams. De teams in de poule van JO9-4 tot en met JO9-7 plus JO9 4X4 spelers hebben na de tweede speeldag van afgelopen maandag 2 koplopers. Bij de JO9-1 t/m JO9-3 competitie scoorden ze er lustig op los en werden de massaal toegestroomde supporters getrakteerd op een waar doelpuntenfestijn.
In de poule voor spelers van JO9-1 t/m JO9-3 streden Juventus en Barcelona tegen elkaar. Barcelona was in de vorm van de dag en won de strijd met 17 – 7. Barcelona kon dus deze wedstrijd hun alom bekende tikkie-takkie voetbal laten zien. In de strijd tussen Real Madrid en Liverpool werd aan beide kanten veel gescoord en dat resulteerde in een gelijkspel van 5 – 5. Zo blijft het zeer spannend over wie de finale tussen de nummers 1 en 2 in de poule gaan spelen. De laatste poulewedstrijden zullen hier uitsluitsel over geven.

Door competitieverplichtingen elders van de Grol JO9-6 spelers waren alle teams in de poule voor spelers van JO9-4 t/m JO9-7 plus de JO9 4X4 verzwakt begonnen aan de wedstrijden. Dit was echter absoluut niet aan het niveau te merken. Het was weer TOP. Wat wel bleek is dat de traditionele top 3 van Nederland, PSV, Ajax en Feyenoord de Oosterse teams, de Graafschap, FC Twente en Heracles ver achter zich laten. Zij wonnen alle wedstrijden van de Oosterse teams. Hierdoor gaat de strijd om wie in de finale komt uiteindelijk tussen deze 3 teams.

We zien dus dit jaar weer een fantastisch toernooi. De uitslagen en de stand zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al uit naar de laatste poulewedstrijden op maandag 29 mei. Komt allen kijken!!!!

Tot dan,

De commissie nevenactiviteiten