Bertus Oostendorp overleden

29-06-2017

Op 70-jarige leeftijd is op 27 juni 2017 in het hospice te Haaksbergen overleden ons zeer gewaardeerde lid Bertus Oostendorp.

Hij was al enige tijd ernstig ziek. Dat weerhield hem er niet van zolang mogelijk naar zijn geliefde s.v. Grol te komen. In zijn succesvolle voetbalcarrière was Bertus doelman. Drie seizoenen lang was hij onbetwiste doelman van Grol 1. Daarna nog vele jaren een betrouwbare doelman van Grol 2. Na zijn pensionering als onderhoudstimmerman bij de Grolsch werd Bertus een actief vrijwilliger bij de s.v. Grol. De onderhoudsgroep op woensdag kreeg er een geweldig vakman bij. Rustig, bekeken en betrouwbaar werkte hij zijn klussen af. Hij vond het geweldig met anderen samen te werken. En iedereen wilde graag met hèm samenwerken. Hij genoot van de gezelligheid die er natuurlijk bij hoorde op die werkdag op het sportpark.

In 2007 ontving Bertus Oostendorp de Gouden Grolspeld voor 50 jaar lidmaatschap.

Bertus was een bijzonder aardige man. Geliefd om zijn belangstelling voor anderen en zijn genuanceerde gedrag. Hij was 60 jaar lid van de s.v. Grol. Bij zijn 50-jarig lidmaatschap in 2007 ontving hij de gouden speld van de s.v. Grol.

De afscheidsviering voor Bertus Oostendorp vindt plaats op zondag 2 juli 2017 om 19.00 uur in De Bron.

Wij wensen zijn echtgenote Agnes, de kinderen Nick, Roy en zijn partner Susan en de kleinkinderen Jip en Okke veel sterkte in de komende tijd.

Namens alle leden, de woensdaggroep en het hoofdbestuur van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter