G-voetbal

In het seizoen 2011/2012 is een start gemaakt met de oprichting van G-jeugdvoetbal bij de Grol. Sindsdien is deze groep enorm gegroeid, zowel als aantal spelers maar ook leiders. Een niet meer weg te denken onderdeel van onze club.

Heb jij ook zin om deel te nemen aan dit team van toppers, kom dan kijken of doe gezellig een keer vrijblijvend mee. Ook kun je contact opnemen met Natascha Dankbaar via nataschadankbaar@hotmail.com of 06 1296 2468.

Sinds het seizoen 2017/2018 is een samenwerking aangegaan met Longa '30 zodat er in totaal drie groepen gevormd kunnen worden, waarvan er twee ook competitie spelen. Afhankelijk van de groep vinden de trainingen in Groenlo of Lichtenvoorde plaats.

Momenteel zijn er drie groepen: een team voor G spelers senioren competitie, een team voor G spelers jeugd competitie en een team voor G spelers training.

Groepsfoto's seizoen 2017/2018

Publieksprijs Sportverkiezing Oost Gelre 2015.

Training.

Wedstrijd.