Volle winst voor Grol E1 in nieuwe sponsortenues.

15-02-2011

Volle winst in nieuwe sponsortenues.

Sinds de kadetjes van Grol E1 zijn uitgerust in prachtige nieuwe tenues van onze sponsor Restaurant & Bakkerij Wissink, zijn alle wedstrijden nog gewonnen. Een mooie reeks die de jongens ook vandaag willen voortzetten.

Grol E1 in het nieuwe sponsortenue van Restaurant & Bakkerij Wissink

Dat gaat niet vanzelf, want we treffen in Achilles ’12 een goede en sympathieke tegenstander met vaardige voetballers. Het kunstgras waarop we spelen is van een oudere generatie, een soort tapijt waarop de ballen wel heel snel ‘lopen’. Gelukkig hebben onze spelers stuk voor stuk veel techniek en een zuivere passing, waardoor we tot prachtige staaltjes voetbal komen. De spelers lijken weinig hinder te hebben van het ijskoude en natte weer. Vol passie spelen ze niet alleen zichzelf maar ook het publiek warm, met een fantastische mix van individuele acties en vloeiende combinaties. Het publiek fluistert regelmatig woorden als Barcelona, Xavi, Iniesta en dat lijkt Messi wel… En dan te bedenken dat we Tycho en Ruben nog missen vanwege blessures.
Jongens we wensen jullie een spoedig herstel en hopen dat jullie er weer snel bij zijn. De hoogtepunten uit onze wedstrijd:

Niek keept een ijzersterke partij en toont zijn kwaliteiten met een paar prachtige reddingen.
10e min. Au, 1-0 achter. We lossen alles voetballend op en soms gaat dat mis. Gewoon blijven voetballen, onze goals komen nog wel.
12e min. Mooie solo van Daan eindigt met een schot op de paal.
14e min. Jules zet de aanval op, combineert met Daan en Mika rond de voorzet af, 1-1.
18e min. Martijn loopt goed in en scoort de 1-2 uit een corner van Daan.
22e min. Stan verovert de bal en zet de aanval op. Via een paar schijven wordt uiteindelijk Mick vrijgespeeld voor de goal, die beheerst de 1-3 in de vrije hoek schuift.
24e min. Uit een onmogelijke hoek weet Daan toch het gaatje te vinden voor de 1-4.
33e min. Achilles scoort de 2-4 uit een terechte penalty, na een overtreding van ons op hun behendige spits.
36e min. Daan kopt heel fraai de 2-5 binnen, uit een corner van Mika.
40e min. Jim heeft een aantal goede acties langs de lijn en brengt nu Jules in stelling, die de bal breed legt, waarna Mick wederom trefzeker is en de 2-6 laat aantekenen.
46e min. Jules neemt een vrije trap en legt de bal bekeken breed op Mick, die nu vrij naast de muur de 2-7 kan binnenschieten.
50e min Het slotakkoord is voor Achilles door in de laatste minuut de 3-7 te maken.

De scheidsrechter vindt het te koud voor de penaltyreeks, dus snel onder de warme douche en op naar de topper van volgende week tegen Lochem.