Verenigingsenquete SV Grol gaat van start

30-03-2011

De SV Grol heeft 1250 leden en maar liefst 200 vrijwilligers zijn actief, zodat er wekelijks met veel plezier gevoetbald kan worden door jong en oud op een prachtig sportpark. De SV Grol is een bloeiende club, die naast het voetbal ook nog eens een groot aantal nevenactiviteiten organiseert.

De SV Grol is zeer blij met deze grote groep vrijwilligers. Een dergelijk grote groep vrijwilligers is in deze tijd echter niet meer vanzelfsprekend. Om een beter beeld te krijgen wat er leeft bij deze vrijwilligers, maar ook wat er leeft bij de leden en de ouders van de jeugdleden heeft het Bestuur, in samenwerking met de Coördinator vrijwilligersbeleid, besloten om een enquête te houden.

Deze enquête wordt op 9 april 2011 verspreid onder alle leden en vrijwilligers. Via de website www.svgrol.nl is de voortgang te volgen en is de nodige aanvullende informatie te vinden.

Het Bestuur verwacht ieders medewerking, zodat we ook in de komende jaren iedereen een gepaste voetbalomgeving kunnen blijven bieden.