Enquete sv Grol goed van start

15-04-2011

De verenigingsenquete is zaterdag 9 april goed van start gegaan. Alle leden en vrijwilligers hebben als het goed is een formulier ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, dan is het formulier te downloaden via de enquete-button in de rechterkolom op deze site. Al 95 ingevulde formulieren zijn inmiddels in ontvangst genomen. Voor vragen en/of extra informatie kun je terecht bij Rob Arink (Telefoon: 0544-461922 / E-mail: arinkrobrita@hetnet.nl). Het enquêteformulier kunt u in een gesloten envelop inleveren (tot 30 april 2011) in de speciaal ontworpen SV Grol enquête bus, die in de hal van het clubgebouw van sportpark “Den Elshof” staat, of bij Rob Arink aan de Lichtenvoordseweg 83a, 7141 DW in Groenlo.