Grol E6 ongeslagen kampioen

15-05-2011

Wat een fantastisch seizoen hebben de kinderen van de E6 achter de rug; het team was erg goed op elkaar ingespeeld, elk kind speelde op de juiste positie. Het team werd elke wedstrijd, weer of geen weer, bijgestaan door hun mascotte Floor, die het team steeds weer geweldig heeft aangemoedigd. Ook complimenten aan trainers Walter Mensink, Tom Heming en Twan Schuurmans, die het team altijd op een positieve manier hebben gemotiveerd en gestimuleerd.
Na het vertrek van onze vaste keeper tijdens het vorig seizoen, heeft Chiel Wellink voor deze positie gekozen en hij heeft dit op een fantastische manier gedaan. Met slechts 16 tegendoelpunten, kan er rustig gesproken worden over een topkeeper.

Met Colin Groot Kormelink, Thimo Hussem en Anne Hulshof in de verdediging was het voor bijna alle tegenpartijen lastig om te kunnen scoren.

In het middenveld stonden Lars Meekes, Lino Kuipers en Thijs Mensink hun mannetje. Ze speelden zowel verdedigend als aanvallend. Dit laatste resulteerde dan ook regelmatig in een prachtig doelpunt. Als ze zelf niet scoorden, dan gaven ze wel een prachtige voorzet aan onze topscoorder Patrick Mokkink.

Halverwege het seizoen kwam er een nieuwe speler bij, te weten Harmen Stortelder, die de sfeer in het team nog meer verbeterde. Harmen heeft in het team op alle posities gespeeld en net als alle andere kinderen zijn uiterste best gedaan.

Het team heeft het tot de laatste wedstrijd geweldig gedaan en dan is het zover de laatste wedstrijd. De wedstrijd begon goed en de meesten dachten dat we er al waren maar dat bleek niet zo te zijn, Neede E3 kwam terug en met de rust was de stand 3-2. In de rust hebben de trainers de spelers even goed uitgelegd dat ze er nog niet waren.

In de 2e helft gingen onze topspelers er weer voor zoals ze altijd hebben gedaan. Het begon weer sterk met vele kansen en natuurlijk de nodige doelpunten. Onze spits Patrick Mokkink had een innige relatie met de paal en de lat. De laatste minuten mochten keeper en spits van plaats wisselen en scoorde Chiel het laatste doelpunt.

Met een eindstand van 9-2 heeft Grol E6 ook de laatste wedstrijd met glans gewonnen.

Grol E6 ongeslagen kampioen met een eindstand van 30 punten (75 doelpunten en slechts 16 tegendoelpunten): wat een prestatie! In één woord GEWELDIG.