Volop spanning tijdens finales AH Wallerbosch F- competitie.

23-05-2011

De finales zijn gespeeld, de winnaar bekend en de prijzen verdeeld.
Allereerst een kort verslag per wedstrijd te beginnen met de strijd om plaats 7. Deze ging tussen PSV en de Graafschap. Twee teams die de afgelopen weken voor veel bewondering hebben gezorgd. Spannende pot voetbal met De Graafschap als winnaar 5-2.

Dan de strijd tussen Twente en Liverpool. Alle twee een rood shirt, dus trok Liverpool een ander shirt aan. Dit heeft echter niet mogen baten, want Twente was met 6-3 een maatje te groot voor de Engelsen.

Om plaats 3 werd gestreden tussen Real en Barca. Alweer stonden de Spanjaarden tegenover elkaar. En ook alweer was het Barcelona die won. Het werd, na een mooie pot voetbal, 3-2 voor Barcelona.

Tot slot de wedstrijd van het voorjaar: Juventus tegen Ajax. Juventus was op voorhand de favoriet en liet die status ook van meet af aan zien. Maar zoals dit seizoen al vaker was het Ajax dat uit verslagen positie terug kwam. De beslissende goal was een dermate schoonheid, dat het publiek de handen blauw klapten. De eindstand was 2-1 voor de Amsterdammers. Zij winnen hiermee de AH Wallerbosch F-competitie.

Langs deze weg wil ik een ieder bedanken die, in welke vorm ook, heeft meegewerkt aan het perfect verlopen toernooi. Uiteraard wil ik hoofdsponsor Bas Wallerbosch een extra bedankje doen. Hij nam weer de tijd om zelf de prijzen uit te delen.

Hieronder een overzicht van de prijzen en de eindstand van het toernooi.
Beste coach, Hidde Huisman (Ajax)
Beste keeper, Chiel Tannemaat (Twente)
Beste verdediger, Luca Klein Gunnewiek (PSV)
Beste middenvelder, Mees Willemsen (De Graafschap)