Afscheidswedstrijd Grol 1 – Oud Grol 1

28-05-2011

GROENLO - Op maandag 13 juni (2e Pinksterdag) neemt Grol afscheid van enkele van haar selektiespelers, trainer en verzorger/Fisiotherapeut. Na een periode van vele jaren in de hoofdmacht van Grol te hebben gespeeld zullen Frank Oosterholt (19 jaar), Wouter Scharenborg en Kevin Stoteler(beiden 15 jaar gespeeld) op maandag 13 juni in een afscheidswedstrijd een punt zetten achter hun voetbalcarrière als speler van het eerste elftal.

Zij zullen een wedstrijd spelen tegen een elftal dat volledig zal bestaan uit voetballers waarmee zij in al die jaren hebben gespeeld.
Ook zal een aantal trainers en begeleiders uit al die jaren die middag aanwezig zijn om een steentje bij te dragen. Van de oud eerste elftalspelers, trainers en begeleiders hebben velen reeds hun komst toegezegd. Een middag dus waar de vele herinneringen nog eens de revue zullen passeren.

U allen bent natuurlijk dan ook van harte welkom die middag, die uiteraard gratis is te bezoeken. Na de wedstrijd zal er voor diegene die dat willen gelegenheid bestaan om hen persoonlijk de hand te drukken. Tevens zal er tijdens het eindfeest van Grol 1, op Zaterdag 11 juni a.s. al op passende wijze afscheid worden genomen van eerste elftalspelers; Dennis Pasman, die een punt zet achter zijn prestatieve voetballoopbaan, verzorger/fisiotherapeut Mattijs Wassink, die weer gaat voetballen, Arjan Paf, die terug keert naar Grolse Boys en Chris Schlattmann die in Deventer gaat voetballen.
Eveneens zal die avond afscheid genomen worden van trainer Henry Golstein die na vier jaar Grol gaat verlaten.

Verder zal dan op zZaterdagavond 18 juni a.s. tijdens de Afsluiting van het seizoen, georganiseerd door de Supportersclub van Grol nog bekend worden wie zich dit jaar de Voetballer van het Jaar mag noemen.

Een prachtig slot dus van deze lange competitie.

De aanvang op 2 Pinksterdag is om 14.30 uur op Sportpark Den Elshof.