Attentie vrijwilligers Marveldtoernooi

02-07-2011

Bij de afsluiting van het Marveldtoernooi 2011 op de zondagavond heeft Ben Bomers namens het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi in zijn afsluitende toespraak aangegeven dat er voor alle vrijwilligers een pak speciale viltjes beschikbaar is met daarop de tekst `Iedereen bedankt´. Lang niet iedereen heeft die avond deze attentie meegenomen.

Wij verzoeken alle vrijwilligers van het Marveldtoernooi om alsnog zo´n pak speciale Marveldtoernooi-viltjes af te komen halen op het Grolveld. De doos met pakken viltjes staat in de kast op het kantoortje, vooraan bij de entree van ons clubgebouw. Er is in ieder geval voor iedere vrijwilliger één pak viltjes beschikbaar maar als je twee pak viltjes mee zou willen nemen, dan is dat ook geen probleem.

Zegt het voort !