Aftrapbijeenkomst seizoen 2011-2012

26-08-2011

VOOR VRIJWILLIGERS JEUGDAFDELING S.V. GROL

Beste jeugdvrijwilliger van de s.v. Grol,

Bij deze willen we u uitnodigen voor de aftrapbijeenkomst van het seizoen 2011-2012. De aftrapbijeenkomst is bedoeld voor alle vrijwilligers die iets met de jeugdafdeling van de s.v. Grol van doen hebben en vindt plaats op vrijdag 26 augustus 2011 en zal starten om 19.30 uur. Sportpark Den Elshof is de locatie waar het gebeuren plaatsvindt.

Dit jaar is gekozen voor een nieuwe opzet van de aftapbijeenkomst. De avond zal – in tegenstelling tot voorgaande jaren – bestaan uit verschillende presentaties/ voorlichtingen/ onderdelen. Per leeftijdsklasse wordt op deze avond een rondgang gemaakt langs drie ‘stations’ waar men informatie over een bepaald item – passend bij het jeugdvoetbal van de s.v. Grol – krijgt. Waar het in het verleden zo was dat er informatie tot u gericht werd, zal het dit jaar zo zijn dat er een ‘actieve component op het veld’ aanwezig is. Daarom verzoeken wij u om in trainingspak te komen en de voetbalschoenen mee te nemen.

Doordat u per klasse langs de stations gaat, kunt u gelijk kennis kunnen maken met alle betrokken vrijwilligers in uw leeftijdsklasse. Ook vrijwilligers die jeugdoverkoepelend acteren – dus niet per klasse –, willen we informeren over de jeugdafdeling. Vandaar dat deze uitnodiging ook voor u bestemd is.

Globaal gezien, ziet de avond er als volgt uit:

19.30 Welkomstwoord

19.45 1e presentatie/ voorlichting/ activiteit

20.20 2e presentatie/ voorlichting/ activiteit

20.55 3e presentatie/ voorlichting/ activiteit

21.30 Afscheid van gestopte jeugdleiders en afsluiting aftrapbijeenkomst. Aansluitend is er een informeel samenzijn in de kantine.

(Tussen de ronden door wordt er voor een drankje gezorgd)

Het is de bedoeling dat er tijdens deze avond veel interactie plaatsvindt. Immers moeten we er met ons allen voor zorgen dat de jeugd bij de s.v. Grol plezier heeft in het spelletje voetbal en dat we op voetbaltechnisch niveau stappen maken.

We hopen dan ook dat we u mogen verwelkomen op deze avond. Uw komst wordt zeer gewaardeerd en we hopen dan ook dat u een gaatje kan vinden in uw agenda. Mocht u echt niet kunnen, wees dan zo ‘beleefd’ om u even af te melden via jeugdbestuur@svgrol.nl.

Tot vrijdag 26 augustus!!!!

Sportieve groet,

Commissie Opleiding en Vorming s.v. Grol