Een groot aantal nieuwe kledingsponsoren bij de jeugd van de sv Grol

17-10-2011

De sv Grol mag zich sinds het begin van dit seizoen verheugen over een groot aantal nieuwe sponsoren bij de jeugdafdeling. De sponsorcommissie is in de zomermaanden flink actief geweest en de shirts van maar liefst 18 extra jeugdteams zijn momenteel voorzien van een sponsornaam. In totaal prijken op 32 van de 40 jeugdteams een sponsornaam. Dit geeft aan dat de betrokkenheid van de ondernemers in Oost Gelre bij de vereniging en met name de jeugd zeer groot is. En voor de sv Grol geeft dit de mogelijkheid om de organisatie voor haar jeugdleden op een hoog niveau te houden.

Eén van deze nieuwe ondernemers is Bert Woerts van De Spannevogel met vestigingen in Hengelo Gld, Ruurlo en Groenlo. Zelf is hij als vrijwilliger en sponsor zeer nauw betrokken bij het reilen en zeilen van de voetbalvereniging Pax in zijn thuishaven Hengelo. Ook vv Ruurlo werd reeds gesponsord. Alleen sv Grol ontbrak nog in het rijtje. Daar is nu verandering in gekomen met de kledingsponsoring van Grol E2 en Grol F4. In aanwezigheid van de sponsor speelde Grol F4 afgelopen zaterdag de sterren van de hemel en wist met maar liefst 9 – 2 te winnen van Bon Boys F5. Na afloop werd dit natuurlijk gevierd en ging men nog even met de sponsor op de foto.

Een overzicht van alle kledingsponsoren is te vinden op de website van de sv Grol (bij Jeugd Algemeen Sponsoring) als ook in het deze week verschenen voetbalplaatjesboek van de Albert Heijn.

Grol F4 met nieuwe sponsor De Spannevogel.