Welgro nieuwe sponsor bij Grol B3

01-11-2011

De sv Grol beschikt sinds het begin van dit seizoen over een groot aantal nieuwe kledingsponsoren. Niet alleen de selectie-teams beschikken over een sponsor maar ook bij een groot deel van de lagere jeugdteams beschikt prijkt inmiddels een sponsornaam op het shirt. Welgro, een bedrijf dat binnenkort haar 50-jarig jubileum viert en jaarlijks meer dan 120 bulkwagens produceert, is kledingsponsor geworden bij Grol B3. Welgro dat al een nauwe en goede band heeft met de sv Grol via reclamebordsponsoring en sponsoring bij het Internationale Marveldtoernooi heeft haar sponsoractiviteiten dus uitgebreid. Afgelopen zaterdag speelde Grol B3 een thuiswedstrijd tegen DEO B1 uit Borculo. Het werd een lastige wedstrijd waarin DEO B1 met een aantal zeer goede spelers makkelijk wist te scoren. Het Grol team kreeg nog wel een aantal goede mogelijkheden maar wist helaas geen eretreffer te scoren. De eindstand was 0 – 8. Voor de wedstrijd ging het team nog even samen met Wiljon Wellink, de eigenaar van het bedrijf, op de foto.

Grol B3 op de foto met sponsor Welgro