Een groot aantal nieuwe reclamebord-sponsoren sv Grol

08-11-2011

De sv Grol mag zich in de belangstelling verheugen van een groot aantal sponsoren. Sinds het begin van dit seizoen is hier ook een groot aantal nieuwe reclamebord sponsoren bij gekomen. Via dit artikel willen wij hen als dank in de schijnwerpers zetten.

Dit zijn liftenleverancier Aesy Liften uit Zevenaar, schildersbedrijf Fa. B.F. Lefering uit Lichtenvoorde, sportzaak Han ter Woerds Sport uit Lichtenvoorde, afbouwbedrijf Lurvink Afbouw uit Lichtenvoorde, sportzaak Ter Avest Sport 2000 uit Haaksbergen, kledingzaak Van Ommen Mannenmode by Jerry uit Winterswijk, leverancier van non-food producten Equippoint uit Almelo, ontwerper en aanlegger van tuinen en buitenruimten Hendriks Hoveniers uit Didam, de online bakker De Verse Bakker.nl, leverancier van zonne-energiesystemen Tenten Solar uit Lichtenvoorde, facility managementbedrijf Facilitypoint uit Almelo, R&R Textiel drukkerij uit Lichtenvoorde en Betting Ressing Tegels en Natuursteen uit Groenlo.

De SV Grol weet zich gesteund door een groot aantal reclamebord sponsoren.

Dankzij deze nieuwe sponsoren en alle bestaande sponsoren blijft het voor de sv Grol mogelijk om aan al haar leden een prachtige voetbalomgeving, een kwalitatief hoogstaande voetbalopleiding en een goed georganiseerde vereniging aan te bieden. Een lijst van alle sponsoren is te vinden op de website van de sv Grol onder Sponsoren en Overzicht: overzicht sponsoren.