Kleedkamer 4 en 5 weer in gebruik

16-12-2011

Zoals iedereen weet is er door een aantal vrijwilligers de laatste weken hard gewerkt aan het renoveren van de kleedkamers, en aan het vervangen van de technische installaties. Wij mogen dan ook met enige trots melden dat deze kleedkamers 4 en 5 afgelopen woensdag weer in gebruik genomen zijn. Gezien het resultaat van de verbouwing, kunnen we zeggen dat de bijdrage van de handdoeken actie, scoren voor kleedkamers en van de VSVG goed besteed worden.

Er is aansluitend meteen gestart met het leeghalen van de kleedkamers 6 en 7. Deze zullen de komende week gestukadoord worden, zodat we weer volop kunnen gaan tegelen. Mochten er nog vrijwilligers zijn die denken dat zij hieraan een steentje kunnen bijdragen, die kunnen contact opnemen met Peter Harbers.