Finale wedstrijden bekend bij de Albert Heijn Wallerbosch - F competitie

16-05-2013

De wedstrijden voor woensdag 22 mei zijn bekend. Hierover later meer.
We gaan eerst de wedstrijden van woensdag 15 mei analyseren. Te beginnen met
Twente tegen PSV. Dit was een wedstrijd waar de vonken vanaf sprongen. Het spel wat de spelers tentoonstelden was van hoog niveau. Twente trok aan het langste eind en won met 6 - 1.

Op het hoofdveld was de wedstrijd tussen Juventus en Real Madrid. Juventus begon fel aan de wedstrijd en voor Real Madrid  er erg in had stond het al op een bijna niet overbrugbare achterstand. De rust deed blijkbaar goed voor de Madrilenen  en ze lieten weer prachtige hoogstandjes zien. Echter heeft dit niet mogen resulteren in doelpunten voor Real. Juventus won de wedstrijd met 7 – 0.

Dan de wedstrijd tussen De Graafschap en Barcelona. Ook hier was het een hoog niveau. De coaches hadden de vrije weken gebruikt om toe te werken naar deze wedstrijd. En dat was te zien. Het spel golfde heen en weer en de scheids had de grootste moeite om het bij te houden. Toch moest De Graafschap het hoofd buigen en verloor met 1 - 4.

Als laatste, misschien wel de spannendste wedstrijd, Ajax tegen Liverpool. Het bleef hier lang 0-0 en het publiek werd al een beetje zenuwachtig. Supporters leefden enorm mee. 1-1 , 2-2….en het spel was super goed dat resulteerde in een mooie pot voetbal. Uiteindelijk werd het 3 -3.

Hiermee zijn ook de finale wedstrijden bekend:
In verband met het Marveld toernooi worden de wedstrijden gespeeld op veld 1 en 3

Om plaats Wedstrijd Veld Scheidsrechter
7 - 8 Liverpool - PSV 3b Jesper Frank
5  -6 Graafschap - Real Madrid 3a Tobias Adema
3 - 4 Juventus - Ajax 1b Martijn Wolterinck
1 - 2 Barcelona - Twente 1a Jelmer Rijkenbarg

Al met al 4 mooie wedstrijden die woensdag 22 mei gespeeld gaan worden.
We starten net als anders gewoon om 18.00 uur.
Graag zien we jullie woensdag allemaal na de wedstrijd op de tribune, waar de prijsuitreiking zal plaatsvinden.
Daarna alle shirts graag inleveren bij jullie leiders, zodat er volgend jaar weer een prachtig toernooi gespeeld kan worden.