In Memoriam Joop Reijrink

02-02-2017

Op 1 februari is op de leeftijd van 84 jaar overleden JOOP REIJRINK.

Hij was maar liefst bijna 70 jaar lid van de s.v. Grol. In 1997 ontving hij de Gouden Grolspeld voor 50-jaar lidmaatschap.

Joop was een echte sportman. Met het voetballen voorop. Hij speelde jarenlang in Grol 1 en Grol 2. Met veel passie en inzet. Ook was hij lange tijd de gangmaker van het team van het “Overheids Personeel” in de Groenlose bedrijfsvoetbalcompetitie. Vele jongeren hebben hem als conciërge op het Marianum gekend. Met stralende, uitdagende ogen altijd in voor een geintje.

Naast fietsen en schaatsen was de duivensport een grote hobby. Hij was 40 jaar voorzitter van de postduivenvereniging De Snelpost. Joop was de vader van Leo Reijrink,  die speler was van Grol 1 toen hij in 1992 op 25-jarige leeftijd bij een auto-ongeval om het leven kwam. De band tussen Joop en s.v. Grol werd er nog hechter door.

Wij laten hem los in een mooie en dierbare herinnering.

Wij wensen zijn vrouw Door, de kinderen René, Joop jr., Marlo en hun partners, de kleinkinderen en achterkleinkinderen veel sterkte toe in de komende tijd.

Namens de leden en het hoofdbestuur van de s.v. Grol,

Hans Scheinck,  voorzitter.