Genomineerde teams voor TEAM seizoen 2016/2017

30-05-2017

Door het jeugdbestuur zijn de volgende teams genomineerd:

JO9-2 : zijn dit najaar kampioen geworden in de 3 de klasse. Dit team combineerde goede techniek met super samenspel en een fijne instelling bij de spelers.

JO9-5 : zijn met klasse in het najaar kampioen geworden. In de voorjaarscompetitie hebben deze talenten laten zien dat ze in een hogere klasse ook prima konden meekomen. Ze zijn zelfs op een 2 de plek geëindigd.

JO9-7G : net begonnen met voetbal en nog even allemaal aan elkaar  wennen. Na hard trainen zijn ze er in geslaagd om als een leuk, gezellig en vooral fanatiek team de voorjaarscompetitie te winnen.

JO11-1 : Met mooi attractief voetbal heeft JO11-1 het najaarskampioenschap  in de eerste klasse behaald. Het team en de begeleiding heeft er alles aan gedaan om er een leuk en sportief voetbalseizoen van te maken.

JO13-3: Bij Grol JO13-3 3 staat teamgeest hoog in het vaandel. Dit zie je op het veld, maar ook naast het veld waarbij dit team allerlei activiteiten doet.  Het kampioenschap van de  voorjaarscompetitie werd overtuigend binnengesleept. En op 27 mei jl is er zilver behaald in de KNVB bekerfinale. Ruim 80 teams heeft dit team achter zich gelaten.

MO13-1: MO13-1  wordt genomineerd voor team van het jaar omdat zij met goed voetbal in de najaarscompetitie kampioen zijn geworden. In een hogere klasse (1e klasse) werd in de voorjaarscompetitie een verdienstelijke 2e plaats gehaald.

MO15-1: MO15-1 is genomineerd voor team van het jaar, omdat zij met  veel klasse kampioen zijn geworden in voorjaarscompetitie. In de laatste wedstrijd van het seizoen kwam het erop aan, want er werd een uitwedstrijd gespeeld tegen de nummer twee die twee punten minder had.  Er mocht niet verloren en dat gebeurde ook niet, het kampioenschap werd terecht met een overwinning binnengesleept.

JO19-2 : heeft de nominatie voor team van het jaar zeker verdiend als kampioen in de 3eklasse van de voorjaarscompetitie. Het team wist, ondanks dat ze het gehele voetbalseizoen al een grote spelersgroep hebben, het kampioenschap in de voorlaatste wedstrijd bij KSV te Vragender veilig te stellen. In 11 wedstrijden zijn er 28 punten gehaald.
Een echte teamprestatie!

JO17-1 : is kampioen geworden in de 1e klasse en verdient daarmee
zeker de nominatie van Team van het jaar.  Het elftal was tot op de kampioenswedstrijd tegen Vorden nog ongeslagen en leek daarmee het eerste team bij de junioren te worden dat zo’n prestatie zou kunnen leveren. Helaas hebben ze deze wedstrijd verloren, maar ook de nummer twee verloor zodat het kampioenschap alsnog een feit was. In 22 wedstrijden hebben ze 56 punten behaald en hiermee een verdiende promotie naar de hoofdklasse afgedwongen.

Bekendmaking van TEAM van het jaar seizoen 2016/2017 vindt plaats op zaterdag 10 juni as. tijdens de seizoensafsluiting