Afsluiting seizoen Vrijwilligers

06-06-2017

Beste Vrijwilligers,

Zaterdag 10 juni a.s. vindt de Afsluiting van het Seizoen plaats. Deze wordt georganiseerd door de Supportersclub in samenspraak met de Nevenactiviteitencommissie Jeugd, het Jeugdbestuur, Bestuur Senioren en het Hoofdbestuur.

Als Bestuur willen we op deze dag ook al onze vrijwilligers bedanken. Dit zijn er maar liefst 430! Daarom nodigen we jullie van harte uit op zaterdag 10 juni a.s. vanaf ca 18.00 uur voor een hapje en een drankje. Bij binnenkomst in het sportcafé ontvang je 2 consumptiebonnen en 1 eetbon.

De supportersclub heeft weer een prachtig programma samengesteld. Om 15.30 uur vindt het Huistoernooi plaats. En na de aansluitende warme hap, begint het avondprogramma omstreeks 19.30 uur. Op deze avond zullen eveneens de traditionele prijzen worden uitgereikt, als winnaars van de Super 11, Team van het Jaar, Verenigingsman/vrouw van het jaar, de Super Supporter/ster, Speler van het jaar bij de recreanten (wie wordt de opvolger van Stef Kroekenstoel?) en als afsluiting natuurlijk de Voetballer van het Jaar. De hele avond zal muzikaal en vocaal ondersteund worden door de “Feestband FANTASTISCH", die, na het grote succes van vorig jaar, ook dit jaar niet kan ontbreken.

We hopen je dus a.s. zaterdag te zien in het sportcafé!

M.vr.gr.

Bestuur s.v. Grol