Willie Scharenborg

28-07-2017

Wij zijn verdrietig dat op 23 juli 2017 op de leeftijd van 72 jaar is overleden

WILLIE SCHARENBORG

Willie was al een enige tijd ongeneeslijk ziek. Toch kwam zijn overlijden onverwacht. Een onmisbare vakman van de vrijwillige Woensdaggroep is ons ontvallen. Willie was een vakman op meerdere gebieden maar in het laswerk was hij niet te evenaren. Zijn lange loopbaan bij Welgro was de basis van zijn specialiteit. Hij voerde elke opdracht met grote precisie uit. Hij pakte elke klus op zonder eerst veel vragen te stellen. Betrouwbaar was Willie zeer zeker, wat hij beloofde, dat kwam hij na. Waarbij zijn grote moestuin wel eens moest wachten. Willie was een spontane, vriendelijke en behulpzame man. Hij genoot van zijn familie, vooral van zijn drie kleinkinderen.  Kinderen van zoon Wouter die vele jaren in het eerste elftal gespeeld heeft.
Wedstrijden die Willie nooit miste, hij kwam overal met zijn fiets.  Hij genoot stilletjes van de prestaties van zijn zoon.  Een betrokken, voorbeeldig supporter van de blauwe kleuren.

Willie was dus zeer verbonden met de s.v. Grol. Meer dan 25 jaar lang. Dat bleek ook bij het afscheid nemen op donderdag 27 juli.  Heel veel Grol-mensen kwamen de familie een hand van troost schudden. De crematieplechtigheid vond op vrijdag 28 juli in besloten kring plaats.

Wij wensen zijn vrouw Truus, zijn zoon Wouter en partner Debora, de kleinkinderen Mila, Rein en Tygo heel veel sterkte in de komende tijd. Wij weten dat de mooie herinneringen aan Willie de pijn zullen verzachten.

Namens de leden, de woensdaggroep en het bestuur van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter.