Tonny Hoffman overleden

28-08-2017

Op de leeftijd van 77 jaar is op 28 augustus 2017 overleden: TONNY HOFFMAN.

Hij was een markant mens. Zeer plezierig in de omgang, belangstellend voor het wel en wee van de ander en behulpzaam voor mensen die daarom vroegen.

En wat altijd aanwezig was, zijn gevoel voor humor. Je had veel plezier als je bij hem in de buurt was.

Zijn maatschappelijke carrière bij Monocon/Polarcup was lang. Hij was een belangrijke spil in de technische dienst.

Over zijn voetballoopbaan is ook veel te vertellen. Als spits onder de bijnaam “Pian Toonie” heeft hij in een groot aantal elftallen gespeeld, zelfs enkele wedstrijden in Grol 1.

Het echte hoogtepunt was de toekenning van de “Gouden Broek” voor 50 jaar lang actief voetballer. Toen spelend voor Grol 11. Meer dan 65 jaar was Tonny lid van de s.v. Grol. In 2002 ontving hij de Gouden Speld voor zijn 50-jarig lidmaatschap.

De laatste tien jaar was Tonny als vrijwilliger actief bij de onderhoudsgroep op woensdag. Daar zullen ze zijn rol als sfeermaker zeer gaan missen.

Voor zijn unieke voetballoopbaan en al zijn activiteiten bij de s.v. Grol was hij Lid van Verdienste.

Wij wensen zijn vrouw Annie, zijn zoon Tristan met partner Vera, de kleinkinderen Iris, Nout en Kaat, zijn zoon Dennis en partner Tamara veel sterkte in de komende tijd.

De herinnering aan Tonny (Pian) zal nog lang naklinken bij ons.

Afscheid nemen van Tonny Hoffman kan op woensdagavond 30 augustus 2017 van 19.00 tot 20.00 uur bij zijn thuis , J.F. Kennedylaan 5, Groenlo.

De crematieplechtigheid vindt plaats op donderdag 31 augustus 2017 om 15.30 uur in het crematorium Hart van Berkelland, Groenloseweg 2 in Haarlo.

Namens alle leden, de woensdaggroep en het hoofdbestuur van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter.