Grol zoekt (jeugd)scheidsrechters

31-08-2017

Wekelijks zijn er tientallen vrijwilligers actief om er voor te zorgen dat er elke week gevoetbald kan worden. Deze vrijwilligers variëren van trainers en begeleiding tot de EHBO’ers op zaterdag tot aan de mensen van het wedstrijdsecretariaat. Week in week uit zorgen zij er mede voor dat honderden leden zonder zorgen kunnen voetballen.

Uiteraard zorgt de scheidsrechter er voor dat er wekelijks daadwerkelijk kan worden afgetrapt. Op dit moment is ons (jeugd)scheidsrechterskorps te klein om alle jeugdwedstrijden standaard te voorzien van een scheidsrechter. Dit betekent dat veelal leiders/ouders zelf zullen moeten gaan fluiten of teams zelf een scheidsrechter moeten regelen.

Wil jij de vereniging helpen en tevens sportief bezig zijn? Dan zoeken we jou! Als vereniging ondersteunen we je met een scheidsrechtersopleiding, eigen tenue en begeleiding tijdens jouw eerste wedstrijden. Om scheidsrechter te worden moet je in 2006 of eerder geboren zijn.

Voel jij je geroepen? Twijfel dan niet en meld je aan! Aanmelden kan bij Bas Brinke, coördinator jeugdscheidsrechters. Hij is voor vragen en/of aanmeldingen te bereiken op 06-28908875 maar nog liever per e-mail: basbrinke@outlook.com.

Met blauwwitte Sportgroet,

Bas Brinke