MET DE SUPPORTERSCLUB HET JUBILEUMJAAR IN !!!

25-10-2017

Groenlo, oktober 2017.

Door het jaarlijks organiseren van tal van activiteiten is de Supportersclub van de s.v.Grol  al 40  jaar een begrip binnen onze voetvalvereniging.

Wie herinnert zich daarbij niet de playbackshows ``Met de Supportersclub het jaar uit/in``. En nog vers in het geheugen liggende,``Met de Supportersclub de Kerstkribbe in`` van 2015.
Hierbij gaven  vele groepen en ook  individuele leden van Grol door middel van een optreden glans aan deze evenementen waarop het oude jaar werd uitgezwaaid of  met tal van goede voornemens vooruit gekeken werd naar het nieuwe jaar.

Ter afsluiting van het huidige 40 jarig jubileumjaar van de supportersclub en als opwarmer voor het 100 jarig jubileum van de s.v. Grol organiseert het bestuur van de supportersclub dit jaar op vrijdagavond 29 december  een “spetterende” muzikale avond voor seniorenleden onder het motto;

``MET DE SUPPORTERSCLUB HET JUBILEUMJAAR IN !!!

Noteer daarom alvast vrijdagavond 29 december 2017 in uw agenda.

De avond  zal bestaan uit een muziekbingo onder leiding van onze ``oud`` trainer van de 2e selectie Kevin Vos en zijn compagnon Jeroen Kettering.

Een super gezellige avond met vele prachtige prijzen die U beslist niet mag missen. Ter verhoging van de feestvreugde zal deze muziekbingo ook nog eens ondersteund worden met live muziek.

Aanvang van de avond is 20.30 uur.( inloop vanaf 19.30 uur)

U bent deze avond  meer dan van harte welkom in het  prachtige en altijd gezellige  sportcafé van de familie Porskamp.

De entree, inclusief bingokaart, voor leden van de supportersclub is op deze avond gratis. Niet leden van de supportersclub betalen € 5,00 (hierbij is de bingokaart inbegrepen).

U kunt zich nu al aanmelden voor deze “TOP”avond door een email te sturen naar Bas Niewhoff (emailadres: basniewhoff@hotmail.com)

Tot ziens op Vrijdag 29 December !!!!

Bestuur Supportersclub s.v. Grol.