Bruins & Smeijers en Veld Koeltechniek kledingsponsor JO15-2

06-12-2017

Het team van JO15-2 loopt er weer super bij. Maar liefst twee kledingsponsoren zijn sinds kort verbonden aan dit juniorenteam. Bruins & Smeijers is tenuesponsor geworden en Veld Koeltechniek heeft de trainingspakken mogelijk gemaakt.

Bruins & Smeijers Tegels en Sanitair, gevestigd in Rijssen, was al reclamebord sponsor van de vereniging, en nu dus ook tenuesponsor. Bij dit bedrijf is Pascal Wijnen, de vader van JO15-2 speler Jim, als commercieel manager werkzaam. Bruins & Smeijers heeft 25 vakmensen in dienst en levert wandtegels en vloertegels inclusief plaatsen, als ook sanitair voor badkamers inclusief installatie. Ze bieden hoge kwaliteit voor een lage concurrerende prijs.

Veld Koeltechniek, was ook al reclamebord sponsor van de vereniging, en nu dus ook trainingspaksponsor. Bij dit familiebedrijf is Hans Veld, de vader van JO15-2 speler Timo, één van de eigenaren. Veld Koeltechniek levert op maat gemaakte koel- en vriesoplossingen voor elke markt en is al meer dan 50 jaar dé dienstverlener in koudetechnische oplossingen, waarbij creativiteit en duurzaamheid centraal staan.

De s.v. Grol in het algemeen en het team JO15-2 in het bijzonder is natuurlijk ontzettend blij met deze materiële en financiële support. Hartelijk dank hiervoor. En we wensen het team en beide bedrijven heel veel succes.