Grollid Justa Oosterholt-Harbers overleden

25-12-2017

Op 24 december 2017 is na een niet te overwinnen ziekte overleden

Justa Oosterholt-Harbers

Justa is maar 70 jaar geworden.

Foto: Streekgids.nl

Ze was al meer dan 25 jaar lid van de s.v. Grol.

Ook in deze kersttijd hangen de vlaggen op sportpark helaas weer halfstok.

Justa was getrouwd met Herman Oosterholt, een bekende Grollenaar. Herman was onder andere jarenlang voorzitter van de Groenlose Hengelsport Vereniging en een vermaard buutreedner op buutavonden van carnavalsvereniging De Knunnekes.

Justa was net als Herman een trouw en fanatiek aanhanger van de s.v. Grol. Ze werd in het seizoen 1992-1993 zelfs uitgeroepen tot Super Supporter van dat seizoen. Een vrouw met een duidelijke mening, gevoel voor humor en het hart op de goede plek. Als Justa er was, dan was ze er ook en was het een genot bij haar in de buurt te zijn.

Ze hield van het leven en het kostte haar grote moeite dit los te laten. Justa, rust in vrede.  We zullen je gaan missen.

Wij wensen haar echtgenoot Herman, hun zonen Frans en Jan, hun partners en de kleinkinderen heel veel sterkte in de komende tijd.

Namens het hoofdbestuur en alle leden van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter