Carnavalsavond s.v. Grol en U.T.O.

02-02-2018

Woensdag 7 februari a.s. vindt in Sportcafé Den Elshof de traditionele Grol-Carnavalsavond plaats, die ook dit jaar weer samen met kegelclub U.T.O. wordt georganiseerd.

Op deze avond brengen Prins Henk-Jan ten Brincke en Adjudant Maurice Gelinck samen met de Raad van Elf een bezoek aan het sportcafé. Ook Jonkheer Daan Schuurmans en Jonkvrouw Sylke groot Zevert en het bestuur van de Tönnekes zijn van de partij.

De s.v. Grol heeft ook dit jaar weer een speciale binding met de hoogheden. Adjudant Maurice is trainer bij de allerjongste talenten van de club.

Speciale gasten die avond zijn de wagenbouwgroep KZN, Kameraden Zonder Naam, die in de loods van de s.v. Grol hun bouwlocatie hebben, en namens de s.v. Grol in de optocht mee gaan lopen. Ook de oud wagenbouwers van de s.v. Grol zijn van de partij. In het kader van Grol 100 Jaar zijn ook alle oud-prinsen en oud-adjudanten uitgenodigd die Grollid zijn. Ook het Biergenietschap met hun thuishonk sportcafé Den Elshof zal deze avond te gast zijn.

Er is weer een prachtig programma in elkaar gezet met buuts, muzikale optredens en diverse ludieke toespraken, met, dank aan Grol 100, een mooie uitsmijter aan het eind. Het belooft dus een fantastisch gezellige avond te worden. Dit mag je niet missen!

Alle leden en vrijwilligers van de s.v. Grol, de U.T.O. en de H.V. Grol zijn hiervoor uitgenodigd en van harte welkom. Aanvang is om 21.00 uur. Kledingadvies: carnaval! Zaal open vanaf 20.30 uur.