VSVG klaar voor Voorjaars Fancy Fair 2018

09-03-2018

---al weer 46e editie FF Vrienden SV Grol---
In het weekend van zaterdag 17 en zondag 18 maart a.s. houden de Vrienden van de SV Grol weer de traditionele voorjaars Fancy Fair in sportcafé den Elshof.
Op zaterdagmiddag wordt in de namiddag een start gemaakt om zodoende de oudere jeugdelftallen en de zaterdagteams in de gelegenheid te stellen ook mee te spelen.
Het inzetten van enkele grotere prijzen behoort alsdan ook tot de mogelijkheden. Bij wijze van proef en gezien de positieve ervaringen van vorig jaar  wordt ook dit jaar getracht om op vrijdagavond op bescheiden wijze  te draaien. Vorig jaar was de proef buiten verwachting goed verlopen. Ook dit keer beziet  men de mogelijkheid op later op de avond het rad te laten draaien.

Op zondag wordt rond het middaguur begonnen met het clublied van de VSVG.
's Middags wordt de belangrijke competitiewedstrijd Grol 1 tegen Keyenburgse Boys 1 gespeeld.
Met de mooie blauwe aankondigingsbanners zowel buiten als binnen het Sportpark laat de VSVG weten dat ze er weer zijn in het belang van de gehele sv Grol.

De VSVG hoopt dat de Grol supporters en andere  belangstellenden weer massaal zullen bijdragen aan een geslaagd evenement met Super Sunday als hoofdmoot.
Er wordt hoofdzakelijk gedraaid met het Flitslicht met de nu meer bekendere en populaire namen van sporters van toen en nu.
Als grote hoofdprijzen kunnen worden genoemd: een fiets, koelkast, tv, sportartikelen, lederen ballen, levensmiddelenpakketten en vleesschotels en I-pads en populaire muziekspeeltjes.

De VSVG bestaat al weer 29 jaar en destijds in het jubileumjaar 2015 kon men  bekend maken dat er sinds de oprichting al ruim € 100.000.- kon worden geschonken aan de sv Grol voor diverse mooie doeleinden. Zo kon de sv Grol vorig jaar nog 30 nieuwe coachjassen en trainingspakken voor de jeugdleiders in ontvangst nemen.

U komt toch ook ??  Gezelligheid kent geen tijd!!