De Albert Heijn JO8- en JO9-competitie gaat maandag 9 april weer van start

31-03-2018

Zoals elk jaar is er weer een Albert Heijn JO8- en JO9- competitie. De JO8-spelers en de JO9-spelers worden gemixt en strijden tegen elkaar in de shirts van echte profclubs. Alle talent wordt in de strijd gegooid en we verwachten dan ook weer een heel mooi toernooi.

Wat gaat er gebeuren?
- Er is een poule voor spelers van JO8 en een poule voor spelers van JO9.
- De speeldagen voor de poulewedstrijden zijn op de maandagen van 18.00 – 19.00 uur. Dit komt dan in de plaats van de reguliere training.
- De speeldata van de poulewedstrijden zijn op 9 april, 14 mei en 28 mei.
- De finalewedstrijden worden gespeeld op de afsluiting van het seizoen op zaterdag 16 juni.
- Zowel bij de JO-8 als bij de JO9- poule zal er een winnaar zijn.
- Verder is er een prijs voor de meest opmerkelijke speler en keeper van het toernooi.

De teamindeling en het wedstrijdschema
De indeling van de teams en het wedstrijdschema zijn hier bijgevoegd. De shirts worden zoals elk jaar weer geleverd door onze sponsor, Albert Heijn. Hierbij willen we Albert Heijn bedanken.

We hopen dat onze jongens en meisjes goed aangemoedigd worden door veel publiek. Dus komt allen kijken naar mooie wedstrijden en veel voetbalplezier.

Tot maandag 9 april,

Namens de commissie nevenactiviteiten,