De Albert Heijn JO8 en JO9 competitie is afgelopen maandag van start gegaan

12-04-2018

Zoals elk jaar is er ook dit jaar weer een Albert Heijn JO9 competitie. De spelers van JO8 en JO9  zijn gemixt en strijden tegen elkaar in de shirts van echte profclubs. Afgelopen maandag waren de eerste wedstrijden en met mooi en goed aanvallend voetbal kon iedereen genieten van een echt doelpuntenfestijn.
In de poule voor JO9 spelers streden Juventus en PSV tegen elkaar. Het werd een prachtwedstrijd en aan het eind verloor Juventus, ondanks hun tomeloze inzet, de wedstrijd met 3–7 van PSV. In de Spaanse kraker tussen Real Madrid en Barcelona trok Real Madrid net aan het langste eind en wonnen ze het spannende spektakel met 6-4.

In de poule voor JO8 spelers was er een echte strijd tussen Oost en West Nederland. Hierbij kwamen de Oosterse clubs als beste uit de strijd.  Heracles won met 10 – 6 van Feyenoord en FC Twente pakte 3 punten met een eindstand van 11 – 3 tegen Ajax. Maar de echte winst was er voor de toeschouwers, want er werd door alle teams uitstekend gevoetbald met veel inzet en plezier.

Al met al een mooi begin van de competitie. De uitslagen en de stand zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al naar uit naar de volgende wedstrijden op 14 mei.

Tot dan,

De commissie nevenactiviteiten