Afsluiting seizoen door de supportersclub

07-05-2018

Beste sportvrienden, leden en niet leden van de Supportersvereniging SV Grol,
Het seizoen 2017-2018 nadert zijn einde dus zijn wij, als bestuur van de Supportersvereniging  van S.V.Grol , alweer bezig met het programma van de altijd weer mooie  en traditionel afsluiting.
Deze zal dit jaar plaats vinden op  zaterdag 16 Juni a.s.
`s Morgens zal er, in samenwerking met de commissie Nevenactiviteiten van Grol , weer een leuk  programma in elkaar gestoken worden voor de diverse jeugdafdelingen,
- Alle JO8-pups worden vanaf 10.00 uur verwacht bij speeltuin Geetelinkshook in Beltrum.
- De JO-9 en JO-10 pupillen spelen de finales van de AH competitie om 10.30 uur op het Grolveld.
- De JO-11, MO-11, MO-13 en JO-13 pupillen hebben op het Grolveld ca. 10.00 uur een zeskamp met daarin o.a. een enorme stormbaan.
Bovenstaande programma's eidigen rond 12.30 uur met een broodje knakworst/kaas en het programma wordt daarna vervolgd met de volgende onderdelen: bekendmaking van het Jeugdteam van het Jaar en de Penaltybokaal.
Om ongeveer 13.00 uur volgt dan op het Grolveld een zeskamp met daarin o.a. een enorme stormbaan voor de JO-15 en JO-17 junioren. Deze zal ongeveer eindigen om 15.00 uur.
Rond en uur of vier zal dan weer het traditionele Gerrit Westerhofhuistoernooi voor de seniorenteams plaats vinden, gevolgd door een hapje eten, en een informele  afsluitingsavond. (Aanvang omstreeks 19.30 uur)
Op deze avond zullen o.a weer de prijzen van de Super 11 worden uitgereikt, evenals de bekendmaking van het Team van het Jaar (door de VSVG) de Verenigingsman/vrouw  van het Jaar (hoofdbestuur SV Grol), Speler van het Jaar (bij de recreantenteams) en de Super Supporter/-ster.
Tot slot zal onze Hoofdtrainer Sander Hoopman de Voetballer van het Jaar bekend maken. Deze wordt gekozen door onze eigen trouwe aanhang van het eerste elftal in de drie georganiseerde stemrondes bij de thuiswedstrijden.
Tevens zal  er door de Supportersvereniging  aan ieder lid weer een lot worden aangeboden waaruit de Voetballer van het Jaar aan het einde van de avond de winnaar zal trekken om een weekendje weg te kunnen voor twee personen.
Kortom zet deze datum alvast in uw agenda want u bent allen weer van harte welkom die dag op ons Sportpark Den Elshof.
Tot dan.
Bestuur Supportersvereniging  SV.Grol.