Vooraankondiging kleding en materialen inname seizoen 2017-2018

29-05-2018

Beste begeleiders,

Het einde van het seizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat de kleding en overige materialen weer ingeleverd moet worden. De teams die na de inname datum nog een wedstrijd of toernooi moeten spelen kunnen na de controle de kledingtas weer meenemen.

Inname datums zijn: 18, 19 en 21 juni 2018

We verzoeken de begeleiding die stoppen de coachjas en het trainingspak in te leveren op het aangegeven tijdstip van hun team (zie schema).

De volgende materialen moeten worden ingeleverd:

- Kleding teams (shirts, broeken en kousen) in de bijbehorende tas;
- Trainingspakken van de spelers; indien aanwezig
- Trainingspak en coachjas begeleiders (GRAAG GEWASSEN)
- Hesjes;
- Inloopshirts; Gewassen!
- Waterzakken;
- Krat + bidons
- Aanvoerdersband;

Tip:
Controleer voor het inleveren de kledingtas en bij eventuele vermissingen het totaal bedrag alvast te innen bij de spelers,  zodat jullie direct het bedrag kunnen afdragen tijdens de eindcontrole. (zie controle lijst)
Senioren: shirt; 22,00, broek; 17,00 en kousen; 7,50  euro ( alle senioren teams en A, B en C klasse)
Junior    : shirt; 18,00, broek; 15.00 en kousen; 7,50  euro ( D,E en F klasse)

Data: De geplande data voor kledinginname zijn: klik hier
In de bijlage vind je op welke dag en welk tijdstip je ingepland staat om de kleding en materialen in te leveren.
De F-pups die naar een JO 8 team gaan, kunnen op alle 3 avonden vanaf 19.00 uur hun tenues inleveren.
De jeugdteams die na de controle nog een toernooi spelen kunnen de tas weer meenemen.
Seniorenteams kunnen na de controle hun team tas weer meenemen.

Niet – teamgebonden- vrijwilligers,
De vrijwilligers die aan het eind van dit seizoen stoppen en die wel een trainingspak/ coachjas hebben, maar geen deel uit maken van een team kunnen ook de kleding inleveren.

De kledingcommissie heeft een blanco registratieformulier toegevoegd, willen jullie zo vriendelijk zijn om deze alvast in te vullen en mee te nemen zodat de inname vlot kan verlopen.

We rekenen op jullie medewerking…………………..

Tzt krijgen de leiders nog een herinneringsmail met daarin ook het schema wanneer jouw team voor de inname wordt verwacht.

Vriendelijke groeten,

Namens de kledingcommissie