Vrijwilligers kiezen besteding bedrag uit Hart voor de Achterhoek

18-06-2018

Met de actie Hart voor de Achterhoek van de Rabobank 2018 heeft de s.v. Grol ruim € 700,- gewonnen. De s.v. Grol had een bijdrage gevraagd voor speciale wensen die leven bij de vrijwilligers. De aanwezige vrijwilligers kregen bij de afsluiting van het seizoen op zaterdag 16 juni ’18 de gelegenheid hun stem voor een bepaalde besteding te geven.  Die stemmen waren heel verschillend en van serieus tot grappig. Bidons, presentatiekleding, polo’s, voetbalkousen, vergoeding clubscheidsrechters, opslagruimte, doeltjes, voetbaltassen, trainingsmateriaal, een FIFA gamehoek en nog veel meer. Het werd allemaal genoemd. Een aantal wensen was vermakelijk zoals tanknootjes, weekendje weg met gehele team, blauw kunstgras, vliegticket naar Mallorca en herinvoering van halve liters in het sportcafé. Ook de wens om meer ballen voor training en intrappen voor de wedstrijd werden vaak serieus genoemd. Die wens heeft intussen de Business Club s.v. Grol (BCG) vervuld door op de sponsoravond € 6.000,- voor dit doel aan de s.v. Grol te schenken.

Er werden in totaal 125 stemmen uitgebracht. Na handschriftonderzoek bleek er ook een aantal dubbele stemmen te zijn uitgebracht. Maar er was toch een duidelijk winnend doel. De aanschaf voor extra trainings- en wedstrijdmateriaal voor de keepers van de s.v. Grol. De besteding zal in overleg met de keepertrainers gedaan worden. Een mooie actie en een mooie waardering voor de doelmannen en doelvrouwen van de s.v. Grol.