Organisatie Wissinktoernooi JO-13 -11 Toernooi zoekt versterking

22-10-2018

Het Wissink JO-13 – JO-11 Toernooi, voorheen D- en E-toernooi, is een sportief, gezellig, gemoedelijk en inmiddels ook hoog aangeschreven tweedaags toernooi voor voetballers (sters) voor standaardteams in de JO-13, JO-11 klasse, op ons eigen sportpark Den Elshof. Komen op de zaterdag de JO-13 spelers in actie, op zondag de JO-11 teams en JO-11 meisjesteams. In het weekend van 8 en 9 juni 2019 staat de 4e editie op het programma. Vanwege het feit dat een aantal mensen vanwege andere verplichtingen te kennen hebben gegeven hun taken binnen de organisatie neer te moeten leggen, of vanwege tijdgebrek minder kunnen doen, is de organisatie voornemens om de commissie weer op sterkte te brengen.

De organisatie kiest er in eerste instantie niet voor om mensen gericht te vragen, maar een lijntje uit te gooien binnen de vereniging. “We zijn op zoek naar mensen die willen helpen organiseren en regelen, maar ook naar een secretaris (m/v) die notuleert en het draaiboek bijhoudt,” laat Han Hilderink van de organisatie weten. “Jongen, meisje, man, vrouw, dat maakt niet uit. Het zou mooi zijn dat hier jongeren bij zitten die het wel leuk lijkt om iets voor de club te doen, of op deze manier een kijkje te nemen in de keuken van het toernooi, maar ouder mag ook uiteraard. Het is leerzaam en nog gezellig ook.” Op dit moment bestaat de organisatie uit Han Hilderink, Wessel Arink, Henri Walterbos, Tom Heming, Bart Huijskes, Pelle Walterbos en Tim Penterman.

Ben je geïnteresseerd, of wil je meer weten voordat je hiertoe een besluit neemt, spreek gerust één van de organisatoren aan, of mail naar Henri Walterbos, hafwalterbos@kpnmail.nl

Meer info: https://svgrol.nl/organisatie/wissink-d--en-e--toernooi