De BCG ontmoet Kees Jansma en Fardau Wagenaar in het Brouwhoes

02-11-2018

Het bestuur van de BCG heeft in het Brouwhoes – Erve Kots te Lievelde haar donateurs uitgenodigd voor een ontmoeting met Kees Jansma en Fardau Wagenaar.

Zij zijn op deze avond te gast bij donateur Ben Weenink en kunnen derhalve een leuke en interessante Business Club avond verwachten. Tevens krijgt men deze avond als donateur van de BCG het jubileumboek “100 jaar s.v. Grol”! Deze BCG activiteit vindt plaats op donderdag 8 november a.s.

Voor deze avond is het ons gelukt om niemand minder dan Kees Jansma te contacteren. Kees Jansma voor velen bekend als sportjournalist, presentator bij o.a. Studiosport, producent en voormalig perschef van Oranje. Meer dan hulde voor zijn werk in de journalistieke wereld. Een enorme staat van dienst en mede  daarom benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.

Daarnaast schuift Fardau Wagenaar bij Kees aan tafel met de nodige vragen. Fardau is sport-journalist voor Tubantia en AD Sportwereld. Tevens bekend als clubwatcher van FC Twente en Heracles. En in deze hoedanigheid samen met Leon ten Voorde en Gerben Kuitert vorig jaar beloond met de journalistieke jaarprijs de Tegel.