Nieuw team Grol JO8-3

01-02-2020

Ook dit seizoen is er weer een groot aantal talenten gestart bij de F pups. Deze groep traint op elke zaterdagmorgen. Van deze groep is nu een deel doorgestroomd naar de O8 competitie. Zij zullen dus in het komend voorjaar wedstrijdjes gaan spelen tegen clubs uit de buurt. Het nieuwe team heet: JO8-3.

Na een vriendschappelijke wedstrijd op zaterdag 25 januari stond op zaterdag 1 februari de eerste competitie wedstrijd op het programma tegen Terborg/Silvolde JO8-1. Voor de wedstrijd moest er natuurlijk eerst een teamfoto gemaakt worden samen met sponsor Ronald Wagendorp van Wagendorp Handelsonderneming. De wedstrijd zelf ging helaas verloren met 1 - 10, het is dus nog even wennen, maar de jongste talenten van de Grol hebben goed hun best gedaan en dit gaat in de komende wedstrijden helemaal goed komen. Wij wensen ze heel veel plezier en succes in de voorjaarscompetitie.