Clubkas spekken met diensten op festivals waaronder Freshtival!

03-02-2020

Als s.v. Grol hebben wij onderstaande mail ontvangen. Nu willen we dit niet verenigingsbreed oppakken, maar wellicht is het interessant voor de individuele teams om de kas van hun teamkas te spekken. Dit zal vanwege de leeftijd van de gevraagde vrijwilligers (18+) met name gelden voor de JO19 en Senioren teams.

"Mijn naam is Nahdie ter Haar en met mijn Stichting Festival Makkers verbind ik het verenigingsleven met de festivalbranche. Iedereen kent het principe van de Zwarte Cross: barren laten bezetten door verenigingen die zo op een leuke wijze de clubkas kunnen spekken. Voor Tuckerville zorg ik al vanaf 2017 voor verenigingen achter de bar! En nu groeit het uit tot iets moois. Ik heb een mooi seizoen voor de boeg met verschillende festivals door heel Nederland: Freshtival (Enschede), Wildeburg (Kraggenborg), Normaal in Lochem, In Het Volkspark (Enschede) en nog veel meer. Een kalender van alle evenementen vind je op de website www.festivalmakkers.nl

Dit mailtje is natuurlijk niet alleen informatief, ik zoek namelijk verenigingen die zich vrijblijvend in willen schrijven bij Festival Makkers. Je ontvangt alleen mailing wanneer deze aan je voorkeuren voldoet, dus geen spam. Je bent altijd vrij om je af te melden en niets is verplicht!

What’s in it for you? Vanuit Festival Makkers stel ik de opdrachtgever voor dat een vrijwilligersvergoeding minimaal moet bestaan uit €5,00 per uur per persoon, lunch/diner (als dit tijdens je shift valt), een kilometervergoeding en natuurlijk gratis toegang tot het festival! De vergoeding wordt na het festival uitbetaald op het rekeningnummer van de vereniging. Je ontvangt daarbij een kwitantie of een giftenverklaring voor eigen boekhouding.

Ik verwacht medio februari de kalender definitief te hebben en begin dan met actief werven voor de festivals. Je ontvangt dan een mail met het overzicht van alle festivals en kunt je zo per event inschrijven!

Heb ik je warm gemaakt? Mooi! Je kunt je via onderstaand formulier vrijblijvend inschrijven, het is wel makkelijk om een contactpersoon te hebben die eventueel het werven binnen de vereniging/club op zich kan nemen.

Inschrijfformulier: https://forms.gle/JyVmc5q2HiEgN5rS6

Wil je graag iets meer weten? Je mag me natuurlijk bellen maar op deze mail antwoorden is ook prima. Ik antwoord zo snel mogelijk!

Wist je trouwens dat ik in de krant heb gestaan? Hier lees je mijn hele verhaal: https://www.tubantia.nl/achterhoek/eibergse-nahdie-verbindt-festivals-met-vrijwilligers~a3379e05/ "