Henk Porskamp overleden

01-06-2020

HENK PORSKAMP OVERLEDEN

Op 30 mei 2020 is thuis plotseling overleden Henk Porskamp.

Onze voormalige "kantinebaas". Opgevolgd door zijn zoon Rob. In 2019 vierden we samen met de familie Porskamp het 50-jarig jubileum van het beheer van de kantine, het huidige sportcafé.

Henk heeft veel voor de Grol betekend. Met zijn vrouw Annelies was hij jarenlang een belangrijke factor in de opbouw van de gemeenschap Grol tot de huidige vereniging waar iedereen trots op is.

Na het beheer van de kantine was Henk jarenlang leider bij de seniorenteams, lid van de onderhoudsgroep en een zeer trouwe supporter van alle teams, in het bijzonder van het eerste elftal. Hij was ruim 55 jaar lid van onze vereniging. De Gouden Grol-speld daarvoor ontving hij in 2015 (zie foto). Hij was eveneens Lid van Verdienste voor al zijn inzet voor onze vereniging.

Moge Henk rusten in vrede.

De familie wilde hier in de "geest van Henk" liever geen uitgebreid In Memoriam. Vanzelfsprekend respecteren wij deze wens. De rouwkaart ziet u hieronder. Die kaart is tevens een uitnodiging voor het afscheid op sportpark Den Elshof op woensdagavond 3 juni.

Namens de leden en het bestuur van Grol, Hans Scheinck, voorzitter.