Enquete Kleur Trainingsshirt

30-06-2020

Gratis fusie-trainingsshirt voor alle Grol-leden bij aanschaf trainingsset

We krijgen met ingang van het nieuwe seizoen nieuwe kleding!

Sport200 Leugemors is wederom onze partner voor de kleding komende jaren.

In de onderhandelingen met Sport2000 Leugemors hebben we meegenomen dat het trainingsshirt, onderdeel van de standaard trainingsset, gratis wordt verstrekt. Een complete trainingsset (shirt, broek en kousen incl. logo Grol, in de meest recente lijn van Adidas) kost daarom maar € 25,00 (in plaats van de standaard € 48,00) !

Wij, Grol, hopen dat zoveel mogelijk leden gebruik maken van deze actie om zo een uniforme uitstraling op de velden te krijgen. Voor de trainers/ begeleiders is er de optie om deze set in het zwart te bestellen.

Maar voor de leden is er een andere kleur. Welke kleur het wordt hangt van jullie voorkeur af. Jullie kunnen tot donderdag 2 juli 21.00 uur stemmen.

Hiervoor hebben gisteren alle leden van s.v. Grol en s.v. Grolse Boys een email met link naar de enquete ontvangen. Mocht je deze niet hebben ontvangen stuur dan even een e-mail naar info@svgrol.nl.