11 Jubilarissen 50 Jaar Lidmaatschap

06-10-2020

Als eerste onderdeel van de bijzondere Algemene Leden Vergadering bij Brouwhuys De Lange Gang werden 11 jubilarissen voor 50 jaar lidmaatschap in het zonnetje gezet. Dat ze niet alleen 50 jaar lid zijn geweest, maar ook nog eens zeer actief binnen de club, bleek uit de onderhoudende toespraken gehouden door voorzitter Hans Scheinck.

Vanwege de verscherpte Corona maatregelen was er uitgeweken naar De Lange Gang en bestond het selecte gezelschap uit de jubilarissen zelf en hun familieleden. Dat wil zeggen slechts vijf jubilarissen konden aanwezig zijn, de overige zes waren helaas verhinderd. De vijf aanwezige jubilarissen werden één voor één toegesproken, waarbij menige anekdote ook de revue passeerde. Het werd een meer dan geslaagde en feestelijke bijeenkomst. Elke aanwezige jubilaris ontving een beeldje "Van Mens tot Mens" en een bos bloemen. De niet-aanwezige jubilarissen zullen dit spoedig thuis ontvangen.

De 11 jubilarissen zijn:

René Meulenbeek, Jaap Frank, Edwin Bosman, Henk Wolters, Ewald Eskes, Wilko Poortman, André Huurneman, Charles Huisman, Rob Westervoorde, Erik Schuurmans en Geert Jan Stokkers.

Allen van harte gefeliciteerd.

Foto's en toespraken van de aanwezige jubilarissen:

André Huurneman. (Foto's: Marcel Houwer, Streekgids.nl)

Toespraak André

Erik Schuurmans.

Toespraak Erik

Geert Jan Stokkers.

Toespraak Geert Jan

Charles Huisman.

Toespraak Charles

Wilko Poortman.

Toespraak Wilko

Toespraak voor Rob Westervoorde die op het laaste moment helaas niet aanwezig kon zijn: