Werkgroep Energieneutraal Sportpark zoekt vrijwilligers

01-12-2020

Grol heeft de ambitie om het eerste energieneutrale sportpark van de Achterhoek te hebben.

De eerste stappen in de goede richting zijn gezet met de komst van ledverlichting in alle ruimtes op het sportpark én de led veldverlichting die binnenkort wordt geplaatst. Maar we zijn er nog niet, in de werkgroep Energieneutraal Sportpark gaat worden uitgezocht welke stappen er nog gezet gaan worden om onze ambitie waar te maken!

Wil jij je inzetten voor een energieneutraal sportpark, meedenken over de verduurzaming van Grol en zo van meerwaarde zijn voor de toekomst van onze vereniging? Dan komt de werkgroep Energieneutraal Sportpark graag met je in contact! Kennis over energie, installaties, bouwkunde of verduurzaming is mooi meegenomen, maar ook als je geen kennis hebt van het onderwerp, maar wel de handen uit de mouwen wil steken om je steentje bij te dragen horen we het graag!

Je kan hiervoor mailen naar Hiljon te Boome of Floris Geessinck:

Hiljon: hiljon.teboome@svgrol.nl

Floris: f.a.j.geessinck@gmail.com