Ophalen Grol-Kerstbal Supportersclub op 12 December

11-12-2020

Ben jij lid van de supportersclub en heb jij geen unieke Grol-kerstbal ontvangen?

Het is bijna kerst! Normaal gesproken zouden we samen proosten op een mooie eerste helft van het voetbalseizoen, de feestdagen en op een gezond en sportief nieuwjaar. Dat gaat dit jaar even niet..
Toch willen wij deze periode niet zo maar voorbij laten gaan. Wij brengen daarom graag een stukje Grol bij jullie in de woonkamer.

Daarom hebben wij afgelopen weekend, met medewerking van JO13-3, unieke Grol-kerstballen langs onze leden gebracht. Door verschillende omstandigheden kan het zijn dat je de kerstbal niet hebt mogen ontvangen. Maar geen paniek!

Heb jij dit collectorsitem niet ontvangen?
Aanstaande zaterdag, 12 december, kun je jouw unieke Grol-kerstbal alsnog afhalen bij de loods op het Grol-terrein. Tussen 15:00 uur en 17:00 uur zullen verschillende bestuursleden aanwezig zijn om de kerstballen uit te geven!