Toegang tot archief Grol en Grolse Boys

13-03-2023

In 2014 is een projekt gestart (in het kader van de voorbereidingen van Grol 100 jaar) om een fysiek archief op te zetten met historische informatie en documenten uit 100 jaar Grol. In 2015 is dit projekt afgerond. In 2020, na de fusie, zijn hier stukken aan toegevoegd uit de historie van Grolse Boys. Het archief bevindt zich in de kassaruimte bij de ingang van het sportpark. Jan en Hannie Schut zijn de beheerders van dit fantastische archief.

Meer informatie over het archief is te vinden op de volgende webpagina: Verenigingsarchief | Grol (svgrol.nl)

De inhoudsopgave van dit archief is nu ook digitaal beschikbaar. Zie hiervoor de volgende links:

Inhoudsopgave archief Grol

Inhoudsopgave archief Grolse Boys

De stukken in het archief zijn ook in te zien voor de leden van Grol of andere belangstellenden. Mocht je dit willen neem dan contact op met Jan of Hannie Schut:

Jan en  Hannie Schut
Govert Flinckstraat 5