Grol 1 naar halve finale Achterhoek Cup

22-03-2023

Grol won haar wedstrijd in de kwartfinale met 4-1 van SDOUC O23. Enkele basisspelers kregen rust. De eerste helft ging redelijk gelijk op met kansen over en weer. In de laatste paar minuten werd het 0-1 door Wouter Pillen. Even later maakte SDOUC gelijk en een minuut later was het Tiem Rots die voor de 1-2 ruststand zorgde.

Direct na rust scoorde Tiem nogmaals en een kwartier voor het einde tekende Mick Wissink voor de 1-4 eindstand. jeugdspeler Kai Riteco speelde de gehele wedstrijd en in de 2e helft werden ook nog jeugdspelers Tijn Brockötter, Siem Hilderink, Yaluca Meusert en Chiel Klein Avinck ingebracht.

In de halve finale neemt Grol het op tegen Viod dat AZSV uitschakelde na shoot outs. Deze wedstrijd is gepland voor dinsdag 9 mei om 20.15 uur en wordt gespeeld in Doetinchem.