Energie Regelingen Oost Gelre

07-04-2023

Energiekosten zijn een hot item, bij zowel verenigingen als bij particulieren. Gemeente Oost Gelre heeft een overzicht gemaakt van de financiele regelingen die er zijn en gevraagd of we dit met onze leden willen delen.

Komt u of uw vereniging/stichting in de problemen door de forse stijging van (energie)kosten?

Kijk dan of u voor ondersteuning in aanmerking komt. Er zijn regelingen voor inwoners, ondernemers en verenigingen/stichtingen. Sommige regelingen zijn landelijk. Maar ook de gemeente heeft verschillende hulpregelingen, zoals subsidies, toeslagen of leningen. Deze staan allemaal op zichzelf. Het kan zijn dat uw vereniging/stichting  op meerdere regelingen een beroep kunt doen.

Alle regelingen in één overzicht

U vindt de regelingen in een overzicht bij elkaar. Op onze website vindt u nog extra informatie. Kijk op www.oostgelre.nl/energiehulp.

Bekijk overzicht regelingen: Regelingen Gemeente Oost Gelre.

Inloopmiddagen voor inwoners op dinsdag

Op de dinsdagmiddagen in april zijn er inloopmiddagen voor inwoners. Dit is van 13.30 – 17.00 uur in het gemeentehuis van Lichtenvoorde. Inwoners kunnen zonder afspraak langskomen.

Vragen over de energieregelingen?

Laat het dan weten en mail naar m.krabbenborg@oostgelre.nl of bel 06 2285 6845.