Afsluiting Seizoen Jeugd en Senioren

13-04-2023

We gaan al weer richting einde van het seizoen. En zoals gebruikelijk hebben we voor zowel de jeugd als de senioren een mooi programma als afsluiting. Dit zal voor beiden plaats vinden in het weekend van zaterdag 10 en zondag 11 juni.

Op zaterdag 10 juni is het dan eindelijk zo ver voor de jeugd (O7 t/m O15)! Het programma zal in de ochtend starten en we sluiten gezamenlijk af met wat lekkers bij Grol. Meer informatie zal snel volgen. Hou dus zaterdag 10 juni voorlopig vrij! De organisatie van deze dag ligt bij de commissie Nevenactiviteiten in samenwerking het de commissie Jeugd.

De O17 teams organiseren een eigen activiteit op een eigen te bepalen dag.

De Senioren (O19 en ouder, spelend, niet spelend en vrijwilligers) hebben een mooi programma op zondag 11 juni! Vanaf een uur of 13, met onder andere uitreiking team van het jaar (veel kanshebbers), supersupporter, speler van het seizoen, recreatieve speler van het seizoen, gouden & zilveren schoen, en SuperElf winnaars. Daarnaast natuurlijk weer muzikaal omlijst door gezellige live muziek. Het kan zijn dat Grol 1 dan nog nacompetitie speelt, mochten ze geen kampioen worden! Mochten alle teams vrij zijn, dan gaat de Supportersclub een activiteit organiseren op het Sportpark! Lekker in de zon, genoeg redenen om deze dag alvast in de agenda te noteren. De organisatie van deze dag ligt bij de Supportersclub in samenwerking met de commissie Senioren.